Äntligen!!!





Idag fick jag mitt efterlängtade mess om att boken jag reserverat för typ två månader sen fanns inne! Läste dom tre första böckerna i den här "bröllopserie" när jag var sjukskriven. Jag fick den första boken av Eleonore som var helt såld! Det blev jag oxå, kunde inte sluta läsa. Så nu ska jag gå och lägga mig å läsa:)! Risken är dock stor att jag somnar, är vråltrött!

Idag tränade vi lucia i gympan, där vi ska vara på torsdag. Det gick jättebra! Dom gick in och ut som de skulle och sjöng bra! Hade två utvecklingsamtal på eftermiddagen. Sen åkte jag och tränade mrl med Linda på jobbet. När jag kom hem stod middagen på bordet, underbart!

Nu blir det sängen och läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0