Besök!

Nu har jag precis tittat på bonde söker fru, kul att se om de fortfarande var kära. Idag efter jobbet åkte jag hem och ställde mig i köket med en gång. Mina och Roberts föräldrar och Alex har varit här. Så jag gjorde en chevrepaj och en tomat och broccolipaj. Bakade även en äpplekaka med safrankräm och nötter. Det blev lyckat! Mysig kväll! Våra föräldrar känns väldigt lika och lätta allihop, vilket känns skönt!

Jag känner mig lite tung i huvudet och konstig i halsen. Hoppas inte att jag blir sjuk nu, orkar inte det! Nu blir det sängen och ladda inför luciaspelning i morgon bitti!

Åh nu sa Robert precis att han kanske ska åka till både hemsedal och alperna i vinter med sin kollega... Tycker det är nog med resor utan mig.. Vill ju oxå till Alperna, speciellt Italien.... hm....

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0