Burr...

Blev en timmes promenad! Det var jättehärligt tills den sista kvarten. Då gick jag i världens motvind. Trodde mina kinder och lår skulle förfrysa!! Värmde mig med filt, glögg och Roberts händer när jag kom in. Inget hjälpte, efter mer än en timme hade låren tinat.. Pratade med Sofia, Eleonore och mamma under promenaden och när jag kom hem. Eleonore, den stackaren hade snurrat med bilen och sen inte kunnat fortsätta köra bilen. Så Richard fick komma och bogsera hem henne. Nelly fyllde 3 år idag! Längtar tills jag träffar dom!! Sofia hade haft lite som mensvärk i natt, så hon trodde att hon snart skulle föda.. Men inget hade hänt än! Ska bli så himla spännande!! Längtar!!

Robert hade fel slang till cykeln så det blev inget cyklande för honom. Så jag fick snällt titta på både handboll och fotboll ikväll.. Men imorgon ska han till glenns och kolla fotboll, då får jag ensamtid i soffan!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0