Föräldrarmöte avklarat!

Alltid lika skön känsla när man har haft föräldrarmöte! Det var ett ganska hektiskt möte för jag hjälpte alla att logga in på hjärntorget. Det är en slags plattform där lärare, elever och föräldrar har ett konto. Där kan man se barnens iup och veckobrev, läxor mm. Nu har jag precis kommit hem, vilar lite nu. Robert är nere i förrådet och sätter upp sitt cykelställ som han har köpt idag. Han ska sitta där nere och cykla när han kollar på fotboll ikväll.. Ska bli skönt å ha tvn för mig själv! Snart ska jag göra middag, grillad kyckling, sås och sallad. Sen TROR jag att jag ska ta en promenad. Men det är väldigt kallt och mycket snö! Men väldigt mysigt och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0