Go onsdagskväll!





Nu myser jag med en kaffe och busquits (eller hur det nu stavas) i soffan. Roberts mamma har bakat dom, med mandel och saffran, sååå goda!

Så här mysigt och fint var det i morse när jag gick till Jenny, som jag samåker med.



Hade en bra dag på jobbet, började med ett utvecklingsamtal som gick bra. Sen hade jag två bildlektioner där barnen fick samarbeta och göra en vinterbild på ett stort ark, jättefint!!

Efter jobbet åkte jag och tränade hos sjukgymnasten, fick några nya övningar. Många för magen, kan inte nysa nu.. kommer nog ha träningsvärk imorgon. Gött!! Åkte förbi xxl på hemvägen, köpte cykelsaker till Robert och skidsockar till mig!



Köpte med thaimat från mitt favvoställe i Gamlestaden. Vårrullar och en röd panenggryta, mumma!!! Så nu är jag nyduschad och mätt i soffan! Och så här roligt har cykelnörden det;)



Men nu ska han snart till Glenns och kolla fotboll och jag ska kolla bonde!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0