Helg!

Skönt det är med helg! Vi startade helgen igår em med att gå till Hagabadet. Jag fick presentkort där när jag fyllde 30, av mina goa vänner! Robert fick gå med, men tyvärr bara bada och träna. Jag tog däremot en 80 minuters kroppsbehandling. Hon började med att skrubba hela kroppen (blev ju som en sorts massage). Sedan duschade jag bort peelingen och fick sen en god olja insmörjad på hela kroppen, jätteskönt! Efter det virade hon in mig i en jätteskön värmefilt så fick jag ansiktsmassage och hårbottenmassage, ljuvligt!!! I övrigt dissade vi Hagabadet rejält.. Fanns två bassänger, en hade dom vattengympa i, men skränig musik.. Den andra var varmare, men frös ändå i den.. Man vill ju kunna slappna av på spa och inte frysa. Relaxavdelningen var inte alls mysig, jätteliten och hög ljudvolym, fanns sex sköna stolar.. Badtofflorna som man fick är gjorda av frotté.. Vad händer med det när man går på ett blött golv eller stoppar i sina blöta fötter i tro?! Pisseblöta... Vilket oxå gjorde att golvet blev livsfarligt att gå på, jättehalt med tofflorna! Sen ville vi basta, ja då fanns det bara vid omklädningsrummen.. så det kunde vi inte göra ihop. Så tur att träningslokalen och min behandling var bra!! Jag rekommenderar INTE att gå dit för att gå på spa el relaxa...

När vi var klara där, runt 19, tog vi vagnen hem och åt räkor som jag hade köpt på väg hem efter jobbet. Dom var väldigt goda!



Sen kollade vi på på spåret och sen deckade jag i soffan.. Kände mig inte riktigt frisk, ont i kroppen och fortfarande krasslig i halsen.

Idag har vi varit hos Sofia och Max. Deras bebis vill inte komma ut... Den 6:e var det beräknat. Sofia hjälpte mig med några sånger på pianot som vi ska sjunga på avslutningen på fredag. Sen åkte vi till Allum och köpte lite julklappar. Nu ligger jag och ska läsa medan Robert kollar fotboll! Ikväll blir det en lugn hemmakväll med oxfilé och någon film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0