Julafton 2012

Nu är årets julafton över, fort det går!! Men mysigt har vi haft idag! Vi började dagen med grötfrukost och lite julklappsutdelning. Jag och Robert hade bestämt att vi inte skulle byta, ändå fick jag.... Han är för go! Men jag fick dåligt samvete:(. Jag fick en mexikansk kokbok och golfhäftet. Mamma och pappa hade oxå köpt golfhäftet till mig, Robert och Alex.. sån otur!!

Efter frukosten tränade jag framför tvn. För några år sedan spelade jag in gympafilmer så att dom som ville träna hemma kunde göra det. Puuh va jobbigt det var.. Är skakig i benen än..

Kl 12 kom Roberts föräldrar och åt vår traditionella grönkålsoppa med oss!






Sedan åkte vi vidare tillsammans med Roberts föräldrar till Pia och Micke, Roberts syster, som oxå bor i ua. Där började vi med att kolla på Kalle!

Massa god julmat åt vi sedan, till efterträtt hade Pia gjort risalamalta och apelsiner som Ernst hade gjort på tvn. Mumsigt!


Sedan delade vi ut lite julklappar. Vi hade lottat fram vem var och en skulle köpa till för 500 kr. Jag hade köpt till Lilian, Roberts mamma. Ove, Roberts pappa, hade köpt till mig. Jag hade önskat mig schampo och balsam från frisören, så det fick jag:). Sedan spelade vi julklappsspelet. Alla hade köpt 3 paket var.


Efter en stund blev det kaffetajm. Sofia, Pia och Mickes dotter, hade bakat dessa fina:



Nu är vi trötta och är snart hemma hos Roberts föräldrar i Trollhättan, där vi kommer stanna i två nätter.

God jul från oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0