Jullov!!!

Skönt med lov!! Firas nu med en öl, chips och dip till På spåret!


Avslutningen gick jättebra idag! Jag är ansvarig för avslutningarna så jag hade satt ihop programmet och spelade tillsammans med Jenny och Jöran när vi sjöng allsånger. Vår klass sjöng happy x-mas och dansade till en jullåt. När vi hade sagt hej då till barnen var det dags för den årliga jullandgången med personalen. Malin och GOASTE Vide kom också dit. Jag matade honom medans Malin åt sin fantastiskt goda macka.


Sen åkte jag och myste med Sofia, Max och söta Melvin! Sååå go!!

Han har rivit sig så i ansiktet.. Nora och Emma var oxå där.

Emma är en liten tjockis nu;). En fin liten mage!




Kommentarer
Postat av: Malin

Bättre barnvakt får man leta efter :-) Bästa!!! Mackan var fantastiskt äcklig när jag tänker på det ;-)

2012-12-21 @ 21:01:40
Postat av: Marie

Det klär dig med bebisar och barn i knät :)
Stoooor Kram

2012-12-21 @ 22:47:14
URL: http://frahmsvardag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0