Såååå spännande!!

Idag på lunchen messade Sofia och sa att hon hade haft mycket värkar i natt, men det avtog lite på morgonen. Men hon hade precis haft en när vi messade. Max skickade hon iväg till jobbet på tåget.. Hon var hur lugn som helst! Men för två timmar sedan åkte dom till Borås bb:)! Kommer inte kunna sova i natt!! Är så nyfiken!!!

Efter jobbet cyklade jag ner till Olskroken för att träna på det nyöppna sportlife där.. men när jag kom dit fanns det väldigt få maskiner, ingen coreboll (som jag behöver till mitt träningsprogram) och inget omklädningsrum och jag hade ju två väskor och ville byta om.. Så jag cyklade vidare till sportlife på odinsgatan istället. Gymmade i över en timme, skönt!! Det spöregnade och däcken var opumpade när jag cyklade hem, gick trögt!

När Robert kom hem, hade han fått en julklapp från jobbet. Jättefina lakan, två uppsättningar!! Något bättre än vad vi brukar få...


Vi fick två jättefina julkort idag oxå! Ett på Liam, Jennie och Jimmys lille prins och ett på Julia, Hanna och Daniels tjej (Hanna, min kusin).




Nu ska jag försöka sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0