Skön start på dagen!

Eller kanske inte så skön ändå om jag tänker tillbaka. Jag ställde min mobil på 7.30 idag för att jag skulle köra Robert till jobbet och sen åka vidare till sportlife. Jag gick upp ungefär en kvart efter klockan ringt, tog på mig å skulle precis plocka fram frukost, men jag frös så, så jag kröp ner i sängen och frågade Robert om han inte skulle gå upp snart. Han hade oxå ställt kl på 7.30 sa han. Så konstigt att inte hans hade ringt.. Jag kollade på hans mobil och då var den 7.00!!! Min kl va 8, då gick jag ut och kollade på satellitklockan och den var oxå 7! Så min mobil hade ställt om sig.. Jättekonstigt!!

Men nu har jag och Linda på jobbet vart och gymmat! Jätteskönt! Solen skiner och 4 minus ute, bra dag! Nu ska jag och Jenny iväg och handla inför idre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0