Usch....

Igår efter jobbet var jag på aw med Jöran, Linda och Jenny från jobbet. Vi hade jättetrevligt! Först var vi på en kvarterskrog på andra långgatan. Där åt vi god mat, jag och Linda åt lite smårätter som vi delade på. Jag och Jenny gick och tog ett glas till på Bliss innan vi åkte hem. Så det var väldigt lugnt.




Men kl 3 var jag uppe på toa och strax efter började det värsta.. Jag spydde en gång i halvtimman fram till kl 8. Fyy tusan.. Väldigt konstigt, kändes som matförgiftning eller magsjuka för jag hade ju inte druckit sååå mycket..

Kl 12 ung var jag uppe på benen igen! Då åkte vi och provkörde en bil i Sisjön på Min bil. Den här passaten:


Robert ville egentligen provköra den här bilen:


Det är en Volkswagen cc. Vi är inte riktigt överräns om vilken bil vi ska köpa den dagen vi ska göra det (i vår). Jag vill helst ha en kombi. Men han har verkligen fastnat för en cc. Klart att den är snyggare, men en kombi är mer praktisk tycker jag.. Så vi får se vad det blir!!

Nu ligger jag i soffan och äter godis och kollar film. Nu har det äntligen gått en månad så nu äter jag godsaker på helgerna. Robert är nere och cyklar till hockey (Djurgården). Ikväll blir det hämtmat och soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0