Vilken tisdag:)

Nu är Sofias och Max lille prins född! Melvin heter han. Dom njuter nog på bb tillsammans nu. Det måste nog vara en sån häftig känsla när man väl har tryckt ut barnet och får det till sig och vet att han/hon är VÅRT!! Mys Mys Mys!!!

I morse när jag cyklade dit Jenny hämtar upp mig, ramlade jag med cykeln.. Det var glashalt! Fick ont i tummen, landade med hela min tyngd på den.. Är lite svullen, blå å gör ont:(.

När jag kom hem bakade jag knäck. Gjorde pepparkaksknäck och saffransknäck. Dom blev goda, men lite svåra att ta bort papperet..


Under tiden som jag bakade knäck packade Robert upp den här:

Han köpte en tv till sovrummet idag. Bara en 50 tums;). Så nu kan jag ligga i sängen å kolla på annat när han ser på sport som jag inte vill se! Så här har vi den nu, vi ska köpa ett fäste till väggen så den kommer upp lite.


Den är väldigt fin, vit!

Nu har vi tagit en promenad. Vi gick och handlade på Ica och köpte sushi på vägen hem.





Nu blir det sängen och se på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0