Julpysslat!

Idag har vi julpysslat med barnen! De gjorde många fina saker, skulle tagit kort men glömde helt bort det.. 

Efter jobbet skulle jag fikat med Sofia och melvin, men melvin är sjuk så jag åkte bara dit och lämna Mary Kay och jag lånade en bok. Fick även ett par fina örhängen från Thailand som hade Apples logga på sig, rosa såklart:). 

Hämtade även ett paket från Nelly.com på vägen hem. Dessa två bekinisar har jag köpt: 



Billiga och fina tycker jag! Så nu är jag laddad för pool och beach-häng i Florida!

Vi håller på och budar på huset, just nu leder vi, men det är nog någon som lägger över oss snart! Men man kan ju alltid hålla tummarna! Vi har iaf lagt vårt sista bud.. Spännande! 

Nu ska jag äta och jobba en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0