Massa snö här



Här är det riktig vinter! Det här är utsikten hos dom jag bor hos, den familjen som jag var aupair hos för snart 12 år sedan. Om det hade vart klart hade man sett över till Oslo. Det här huset ligger jättefint! Det är Oslofjorden som man ser nedanför.

Nu har jag jobbat två kvällar, det har gått bra! Jag sover så sjukt bra här, jättehårt och länge. Men drömmer en hel del så jag är helt slut när jag vaknar. Är väldigt snuvig, så det har kanske med det att göra. Men vaknar runt halv tio varje dag.. Vet inte hur jag ska orka gå upp nästa vecka;-). Igår åt jag lunch med Marit (mamman i familjen som jag bor hos). Det var jättegott och mysigt! Idag ska jag äta lunch med Gro, Hermans mamma!

Igår var det alla hjärtans dag. Jag hade gömt ett kort under Roberts madrass och i där hade jag lagt en lapp att han skulle gå skattjakt och leta efter två paket i lägenheten. Så han fick en jättesnygg skjorta och en t-shirt.

Nu ska jag läsa lite innan jag ska åka till Asker och äta lunch med Gro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0