1 år:)

Idag firar vi 1 år! Herregud va fort tiden går! För ett år sedan var vi och fikade vid den här tiden. Jag tänkte, Shit vilken kille, tänk om jag får träffa honom igen. När vi hade sagt hej då ringde jag Malin och var helt till mig.. Och att han var från Trollhättan - vilket plus!!! Jag messade honom innan jag somnade och sa att jag hade haft en trevlig kväll och vill gärna ses igen. Han svarade inte direkt, jag somnade med att hålla tummarna. Vaknade efter 20 min ca, då hade han svarat:):):):)! Han bjöd hem mig på middag fredagen som kom (det var en tisdag som vi träffades). Jag blev superglad;)! Sen dess har vi hängt ihop, han är min drömkille, det kommer han alltid vara! Idag lagade jag oxfile med råstekt potatis. På det la jag smör med vitlök och sambal olek och så gjorde jag en jättegod sås med kalvfond och rödvin. Jag gjorde även tomater i ugnen med vitlöksost. Mums!!



Till detta drack vi ett amaronevin.




Självklart hade han ju köpt med sig jättefina rosa rosor till mig!


Här kommer en bild på våran fina nya bil, längtar tills jag får köra den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0