Jaha..

Ligger klarvaken och klockan är 2.15. Jag var jättetrött när jag gick och la mig. Men har inte kunnat somna. Är hungrig, har redan varit uppe och ätit fil och vart på toa tre ggr, för att jag drack massa vatten förut.. Låt mig bara få somna, kommer ju va helt förstörd i morgon. Idag bokade vi en resa till Alperna över påsk, till Italien, Champoluc! Det ska bli riktigt mysigt! Då kan jag åka skidor:). Mailade med min läkare i veckan och han sa att jag absolut kunde åka då, men kanske ändå vara lite försiktig. Tänkte köpa ett ryggskydd! Har oxå bestämt att jag ska åka till Norge och jobba på sportlovet. Iaf en del av veckan! Var med min Mary Kay coach på en klass hon hade i Sävedalen ikväll. Det var bra att få höra och se hur hon gör på sina klasser. Ska köra igång nu igen och ha några klasser i månaden! Så om du som läser är sugen på att ha en liten tjejkväll hemma med hudvård ger jag dig 500 kr att handla produkter för! Bara att höra av dig:). I morgon ska jag visa lite produkter på jobbet, hoppas många är intresserade och kanske vill boka en kväll;). Nä nu måste jag göra ett nytt försök med att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0