Kalas igår!





Igår blev det fin sång och frukost på sängen för 38 åringen!! Blev inget paket men ett litet kuvert med en spahelg på Vann den 2 februari. På kvällen kom Roberts familj. Jag hade gjort två olika smörgåstårtor, dom såg ut så här:


Den här cheesecaken gjorde jag oxå:




Grattis, bästa!!

Idag har vi köpt bil!! Robert och hans pappa hämtade den i Värnamo. Volkswagen CC blev det som sagt, en helt ny:). Massa bra finesser! I morgon kommer bilder!

Jennie och Liam kom och hälsade på mig efter jobbet. Jag lagade Malins goda räkpasta. Sen åkte vi till gravida Emma och fikade, Sofia och Melvin kom oxå;). Idag visade sig Liam från sin bästa sida, jättego och glad!!




Emma är väldigt trött på att vara gravid, hon hoppas på att han kikar ut snart. Idag stannade jag och natta Nora, hon var så go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0