Dags igen;-)

Idag har två frågat om bloggen.. Så nu är det väl dags igen då:-)! Ska försöka blogga så ofta jag bara kan, så slipper det bli så mycket varje gång;-).

Idag gick vi på långledigt, såå skönt!! Och vi har inget planerat än så länge. Eventuellt ska vi åka till Trollhättan. Robert jobbar på fredag.

Idag har vi varit på bio, vi såg jakten! Danskarna är grymma på filmer och serier. Men den här var riktigt tung.. Inte ofta jag får tårar i ögonen, men här satt gråten i halsen under hela filmen. Till slut kom tårarna och jag har så svårt att sluta när det väl börjar... Men den var väldigt bra och mycket sorglig!

Innan filmen åt vi där, på Danilo. Robert åt pasta och jag tog lammrostbiff med en supergod potatisgratäng! Väldigt gott.

Nu ska det bli skönt å sova och framförallt att inte ställa klockan:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0