Oupps, Long time.....

Tillbaks efter ett litet uppehåll! Hopplöst när jag inte skriver på några dagar.. då kommer jag inte igång! Men haft mycket det sista! Mycket på jobbet, skriver kunskapsprofiler utifrån de nationella proven och fixar bedömningar i alla ämnen och snart är det dags för samtalen, pust!
I måndags fyllde jag år, mamma och pappa firade mig i söndags då vi tränade golf och käka middag. Mycket trevligt!! Jag är väldigt taggad för golf nu! Fick lite av en golfvecka i Hjo av mor å far och av Robert en golfvagn. Så nu är jag extra laddad:-).




Vi har även blivit medlemmar i stora Lundby, ligger i Gråbo. Då får man oxå spela på tre andra banor.

Nu är det fredag, såå skönt! Efter jobbet köpte jag skaldjur! Ska bli såååå gott!!! Köpte även en jättegod ost som jag vill tipsa om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0