Två Goa dagar

Nu har vi haft två soliga och härliga dagar! Åkt mycket skidor, även njutit lite i solen med mat, öl och vin. Vi njuter hela tiden. Men det tar på krafterna! Helt slut på kvällarna. Första kvällen gick vi och skulle leta upp nån restaurang som hade pizza. Det var ju påskafton då.. Vi insåg att det inte fanns någon pizzeria här, så vi fick leta upp någon annan. Men alla vi frågade hade fullbokat! Vi gick i säkert över en timme och letade.. Tillslut tog vi en sportbar, de hade panini.. Inte vad vi tänkt men det fick gå! Igår åkte vi till en annan liten by 6 km bort som vi hade fått rekommenderat en jättego pizzeria. Men när vi kom dit var det förstås fullbokat;-). Då hittade vi en annan jättemysig restaurang i den byn. Ingen kunde engelska och menyn fanns bara på italienska. Så vi gissade oss till vad maten kunde vara. Robert tog en entrecote och jag en ostrisotto. Det var helt ok! Sedan gick vi och bokade bord till idag på pizzerian. Så ikväll vet vi att vi får supergod italiensk pizza:-). Nu ska jag vila!


Har tagit mest kort med kameran så jag lägger ut de bästa när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0