Ingen bra dag...

Dagen började med att jag inte hittade parkeringsbeviset. Jag VISSTE att jag hade lagt det i en av fickorna på jackan, men det låg inte där.. Letade i den andra bilen jag hade igår.. Men inte någonstans.. Så det var bara att ställa sig på betalparkering.. Det har blivit väldigt strängt med parkering på jobbet, förr kunde man ha en lapp där det stod tillfälligt bevis.. Senare under dagen ringde jag till Sportlife för att se om jag tappade det där igår när jag tränade. Som TUR va, hade någon lämnat in det i receptionen:-).

Men hela dagen har jag varit så himla trött.. Jag har varit helt orkeslöst.. Det har varit jättejobbigt.. Nu har jag stensovit i 1,5 timme och är fortfarande supertrött.. och nu har jag även ont i huvudet:-(. Blä vill att den här dagen ska va över.. men först måste jag orka baka en kaka so. Robert ska ha med till sitt jobb i morgon! Det blir en chokladkladdkaka med tosca på. Hoppas den blir bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0