Ingen klocka

Åhhh underbart att inte sätta klockan tills i morgon:-)!!! Det är det bästa med lov!!

Vi hade mycket trevligt hos vår släkt idag. Pappa var glad och förväntansfull inför i morgon:-)!!! Då ska han börja ett nytt jobb som han fick förra veckan! Äntligen, han har väntat länge på denna dagen. Han ska börja på ett bilföretag som ligger på Tjörn. Hos Pia fick vi god mat och Goa semlor:-).

Nu har jag och Robert bestämt att vi ska göra 100 situps varje dag, nu ska vi hålla detta oxå!! Jag vill ha platt mage till sommaren:-). Idag gick det väldigt bra att göra dom. Hoppas varje dag känns lika bra, att det inte blir ett jobbigt moment så att vi inte gör dom. Det gäller nog att inte vänta tills man blir för trött ut på kvällarna.

Messade med mina två familjer i Norge förut. Åker dit på tisdag!! Ska bli så himla kul att träffa dom, var mer än 1,5 år sedan jag var där nu:-(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0