Måndag

Idag har jag haft matte med barnen hela dagen, i olika grupper. Jättekul! Vi övar inför de nationella proven som vi ska ha efter sportlovet. Hoppas att de går bra.. Idag 11.30 stängdes vattnet av på jobbet. Det var tydligen en stor vattenläcka någonstans i området. Så vi kunde ju inte gå på toa eller göra nåt där vi behövde vatten. Vi åkte hem lite tidigare, så vi kunde gå på toa. Hoppas det är igång i morgon.. Jag åkte och tränade body pump direkt efter jobbet. Det var segt innan jag kom dit, nära att jag stannade hemma.. Men skönt att ha gjort det, tog extra mycket vikter, så nu är jag helt mör i kroppen. Kommer nog sova gott:-). Idag lagade jag laxknyten. Man la potatis, morötter och champinjoner i folie, lax uppe på och sist ett smör med dill, basilika, vitlök och citron. Sedan packade man ihop det och in i ugnen. Det blev jättegott! Nu har jag förberett inför i morgon och kollat på andra delen av den danska serien, Dicte. Nu måste jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0