Redan onsdag!

Onsdagar gillar jag verkligen! Go dag på jobbet, endast två lektioner med bild, som barnen älskar! Idag gjorde vi alla hjärtans dag kort, jättefina! Nu har en fotograf precis varit här och tagit kort på lägenheten. Vi har bestämt vilken mäklare vi vill ha den dagen vi vill sälja (el Robert). Hon hade ett erbjudande att om vi väljer henne och gör klart allt med kort och beskrivning så att det bara är att klicka på knappen den dagen det är dags, fick vi en spahelg på sankt Jörgens. Det nappade vi på, vi gillade ändå den mäklaren väldigt mycket! Så nu väntar en till spahelg snart:-). Nu ska jag bara slappa resten av dagen, har sån fruktansvärd träningsvärk.. Skönt kan man tycka.. men gör sjukt ont i mina ben.. Tränade ju pump i måndags, då jag la på extra. Igår tränade jag på jobbet, Jenny hade gjort ett gympass som vi hade efter jobbet. Jag var med på det mesta, förutom hopp och spring som jag inte får göra än, pga ryggen. Så nu är jag värd en slapparkväll. Robert kommer snart hem, hoppas att han är sugen på å göra middagen idag. Den sista av matkassen. Det är lammkorv med rotfrukter och en äpplesallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0