Första jobbdagen i år

Det var ganska lätt att gå upp i morse faktiskt! Men väldigt tungt på jobbet! Vi gjorde om schemat lite. Har ju inte planerat något ämne inför den här terminen så det blev mycket att planera! Jag har hand om matte, no, idrott, bild. Bild har jag inte läst men det går bra ändå! Jag hann tyvärr inte att planera så mycket eftersom vi var på en föreläsning om normkritik på eftermiddagen. Den var sådär, men ändå viktigt att tänka på!

När jag kom hem planerade jag lite no och städade i ett skåp där vi har massa skit..

Sen lagade jag mat, blev så gott!! Kan jag verkligen rekommendera!
Det var en pastagratäng med kassler




Nu har jag kollat på farmen och mästerkocken. Väntar nu på att Robert ska kolla klart på hockeyn och koka kaffe så ska vi se på inkognito, en kriminalserie i tre delar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0