Måndagen avklarad!

Tur att jag kände mig frisk när jag vaknade i morse, för Jenny hade feber och var hemma idag! Eleverna var väldigt duktiga och jobbade bra hela dagen! Hoppas på en lika bra dag i morgon, då hon oxå är hemma. Efter jobbet åkte jag en sväng till Ica. När jag kom hem gjorde jag en tonfisksallad som vi åt när Robert kom hem. Efter maten satte jag igång diskmaskinen och tvättmaskinen, det är en så härlig känsla att sätta igång de:-)! Blev en promenad efter lite slapp. Fick vilat ryggen lite först, får ont när jag t.ex. stressar på jobbet, som jag gjorde innan jag åkte hem:-(. Nu har vi kollat på den nya danska krimserien, Dikte. Den var bra, sådana serier och filmer gillar jag!! Vi har kollat klart på första säsongen av thé killing. Nu ska vi lägga oss och kolla på säsong 2, om jag inte somnar;-). God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0