Stockholm!!

När vi kom fram gick vi till vårt hotell. Sedan mötte vi upp mina föräldrar som oxå är här över helgen! Vi åt på en jättemysig restaurang. Jag och mamma åt en plankstek med oxfilé, sååå himla gott!


Pappa åt såklart pepparstek! Det vill han alltid ha när han är ute och äter. Robert åt lammfilé.




Till efterrätt tog jag och Robert en mojito. Mamma och pappa åt en pannacotta.


När vi ätit färdigt gick jag och Robert till Scandic grand central och tog ett glas, innan vi gick hem till vårt hotell, Queens hotell. Det ligger på drottninggatan, väldigt centralt! Vi köpte med oss godis. Innan vi somnade kollade vi på På spåret.

Vi har sovit jättegott i natt. Nu har vi ätit frukost och ligger och slappar framför skidorna. Ska snart ut i kylan, -15. Men det är knallblå himmel! Inga planer så vi går nog och kikar lite och äter nån mysig lunch kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0