Andra rundan avklarad!

Tro det el ej men jag gav mig ut på en runda idag igen!! Robert var gullig och följde med mig, trots att han hade spelat innebandy tidigare! Det gick mycket bättre idag, så det var kul! Det blir nog en runda snart igen! Det är sååå himla skönt att jag inte känner NÅGONTING i ryggen!!! Underbart!!

En inte lika rolig sak var detta brevet som kom idag...

Så nu blir det operation igen:'(. Dock inte lika stor som tur är.. Har googlat lite på det nu och några blir sövda och några bara bedövning.. Vet inte vad jag hoppas på...

Idag stod matkassarna vid dörren när jag kom hem! Blir alltid lika glad! Hade även denna gången även beställt frukost, frukt och sånt. Så nu behöver vi inte handla på flera dagar:-). Det verkar vara väldigt goda rätter den här ggn. Idag gjorde jag en pasta med solrospesto och bakade körsbärstomater, mumsigt!

Nu bli det Dicte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0