Nu var det dags igen;)

Oj oj oj va längesedan! Jag har skrivit två gånger den här veckan, den ena gången tryckte jag på fel knapp så allt försvann och den andra gången somnade jag, sedan hann jag inte.. Så nu har jag lite och berätta.. Fast det har inte hänt så mycket i veckan. Vi börjar med måndagen!
 
Då var jag på ett Mary Kay - möte. Vi pratade om DISC-metoden, att vi alla har olika personligheter och hur man ska bemöta de olika personligheterna. Det var lite intressant, även om jag har har gått igenom det innan. Men en påminnelse är ju alltid bra!
 
I tisdags åkte jag till Emma och hjälpte henne med barnen. Ola har ju börjat jobba nu. Han jobbar kvällar och nätter. Så jag lekte en del med Nora som var sååå glad när jag kom:) Jag fick en stor kram och fina teckningar hon hade målat till mig:)! Hon stod och hoppade av glädje när jag tog av mig. ÅHHH va glad jag blev! Det mottagandet har jag aldrig fått av henne innan.. GOA!!! Myste en del med Linus också. Läste godnattsaga för Nora och såg till så att hon sov innan jag gick över och hälsade på familjen Winström. Där satt goa Melvin och pratade och skrattade. Han var lite snuvig men lika glad för det!
 
I onsdags åkte jag och röntgade min rygg. Ska ju till läkaren 11 mars och då ska vi se på bilderna och se hur det har läkt där inne! Det ska bli så kul! På kvällen tränade jag, Linda och Jenny challange igen! Så bra träning!! Fick inte lika ont i ryggen den här gången.
 
På torsdagen åkte jag och tränade på gymmet direkt efter jobbet. Sedan kom Helena och käkade köttbullar och mos med oss. Det var trevligt, har inte träffat henne på länge!
 
Igår var jag, Ellen och Malin på lite aw. Vi gick till Leonardo i Olskroken. De har så god aw-buffé! Men när klockan var 19 var bordet vi satt vid reserverat och det fanns inget annat, så vi fick gå till Halta Lotta istället. Vi stannade där till 21 ungefär. Så det var lugnt, men mycket trevligt!
 
Idag har jag och Robert varit ute och gått. Nu sitter vi och kollar skidorna. Jag ska jobba lite nu. Ikväll blir det lite vinhäng hos Jenny som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0