Vilken bra måndag!

Vi såg ingen film igår. Vi började kolla på en serie som gick på 4:an The following. Den verkar bra!

Efter jobbet åkte jag till Spine Center för att träffa min läkare som opererade min rygg. Vi såg på röntgenbilderna, det var helt läkt och såg jättebra ut:-). Så nu är jag friskförklarad, kan hoppa och springa så mycket jag vill:-). Jag har lika stor risk att få ett nytt diskbråck som någon annan, 5%. Känns väldigt bra!
När jag kom hem hade jag fått lönespecen från Norge! Inte fy skam;-). Helt klart värt att åka dit och jobba. Speciellt när man får träffa 2 Goa familjer samtidigt<3. Idag fyller Simen, kille. som jag passade när jag bodde där, 17 år!! Sååå stor!! När jag passade honom var han fem år... tiden går!

Nu har jag varit på Mary Kay möte. Vi pratade om make up och vårmodet. På onsdag ska jag ha Mary Kay hos en jobbarkompis till mamma i Ljungskile. Det ska bli kul!

Innan läggdags blir det Dicte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0