Kurerar mig!



Känner mig ynklig idag, fryser hur mycket som helst och är snuvig och ont bakom ögonen.. Så det blir inget vårrus för mig idag tyvärr. Det ösregnar ute, så lite skönt är det att ha krupit ner med onepeace, filt och tjockt täcke i soffan. Robert köpte med sig kan Jang och honung hem. Honungen kostade 85 kr!!! Helt galet!! Så nu blir det honungsvatten hela kvällen och kan Jang har jag proppat i mig en del..

Idag hade jag fyra utvecklingsamtal, skönt!

Vi har förresten bokat en USAresa över jul och nyår! Vi ska åka med Roberts familj. Det ska bli superkul!! Dock väldigt tråkigt att inte fira jul med min familj... Men men, det får bli extra mycket nästa år!! Nu håller vi på att leta boende. Vi ska till Florida, så vi ska hyra ett hus någonstans på västkusten och de sista nätterna på hotell i Miami (över nyår). Hoppas vi hittar nåt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0