Från dimma och hemska tandläkaren till sol och Melvinmys!

Sjukt dimmigt det var på förmiddagen idag! Så här såg det ut, kunde inte se angeredsbron förrän man var precis under den!


Men sedan blev det blå himmel och soool:)!

Hos tandläkaren gick det väl bra, men det var inte kul! Jag låg typ och sparkade med fötterna i stolen för jag tyckte att det var så obehagligt när de pillar och blåser och håller på... Jag fick plast i en tand för det var några gropar som höll på att bli hål. Hon tog även bort lite tandsten, men fick en guldstjärna för att jag borstat bra! Brukar ha mycket mer tandsten.. Men nu är jag 1125 kr fattigare, ska tilläggas att jag hade 450 kr i tandläkarbidrag..... så egentligen gick det ju på över 1600 kr.. blääää!!

Men jag kom över det fort och kom på mycket bättre tankar när jag tog en sväng till sötaste Melvin! Myste och sniffade på honom mycket, nöjd och go hela tiden! Stackars Sofia och Max håller han vaken hela nätterna för att matas.


Efter Melvinmyset åkte jag en sväng till Allum och shoppade lite. Jag köpte två lite finare saker på vila och mysbyxor och armband på gina. Så nu vet jag inte riktigt hur mycket pengar det är kvar på presentkortet. Men lite kanske;). Nu sitter jag och väntar på min kära utanför Alelyckan. Han har spelat innebandy. Ikväll blir det lugnt, sätta upp tvn på väggen, skriva handlingslista till fjällen och så ska jag pröva att göra egen musli. Nu fick jag precis ett mess att han skulle duscha... segt å vänta. Men får skylla mig själv, var 40 min tidigare än det vi sa. Orkade inte åka hem i mellan. Men han duschar nog fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0