Lucia

Ja då var luciafirandet över för i år. Eleverna var superduktiga! Jag spelade lite fel här och var, men hoppas inte det hördes för mycket! Mitt under sången var det någon som öppnade branddörren så ett larm började tjuta väldigt högt. Barnen bara fortsatte sjunga som om ingenting hänt, proffsigt! Fick massa beröm av alla lärarna efteråt, några tom grät:)!

Är krasslig i halsen idag och nu är jag tung i huvudet och fryser.. hoppas inte det blir värre utan att det ger sig!

Nu kom Robert hem efter innebandyn, jag har läst och vilat efter jobbet. Nu blir det häng i soffan!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Kul att det gick så bra Paulina! Du är duktig! Krya på dig! Kram

2012-12-13 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0