Nu är julen över

Jag började dagen med att åka till Sportlife i Trollhättan för att gymma. Det var skönt!

Sedan tog vi en sväng till överby, köpcentrum. Det var kaos där!! Sjukt mycket folk. Jag köpte ett torrschampo och inpackning på bellbox. Vi köpte också en blomma till Roberts mormor, dit vi åkte sedan. Hon har alltid stort kalas på annandagen. Så nu fick jag träffa alla Roberts kusiner på hans mammas sida. Jättemysigt och trevligt.

Jag åkte till Uddevalla efter kalaset och Robert åkte tåget till gbg. Jag ska till tandläkaren här i ua i morgon, innan jag åker hem t gbg.

När jag kom hem var brasan i full gång, varmt och skönt!


Blev en bit pizza från bästa pizzerian, papillon.


Nu kollar vi på Fjällbackamorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0