Ensam i en vecka!

Nu har Robert åkt till Cypern med jobbet. Han ska på en konferens där hela veckan. Några av dom förlängde resan så att de stannar även äver helgen. Förstår inte varför.. det är ju bara 26 gr och strålande sol där nu..... ;)
 
Ska bli lite skönt att vara själv faktiskt:). Men det kommer jag nog inte tycka om några dagar.. Fast jag kommer ha fullt upp med träning och jobb på kvällarna så det ska nog gå bra. Har sjukt mycket att göra på jobbet nu, alla skriftliga omdömen, matriser, analyser av nationella proven och sen alla samtalen... Men men det är bara och göra!
 
Igår var vi hos Emma och Ola. Sofia och Melvin var där också. Emma och Sofia fixade grillkväll för att jag hade fyllt år, det var såååå gott!! Det var ju så härligt väder så vi satt ute och åt. Fick sommarkänsla:)!
 
Melvin och Linus var så goa:)
Coola Melvin och glada Linus!!
 
Melvin gillade Robert:
 
Idag har vi varit på tre husvisningar! Utby, Fräntorp och Sävedalen. Alla var fina, men det i Utby fastnade vi verkligen för. I morgon är det en öppen visning så jag tänkte åka och kolla igen och se om jag får samma känsla igen. Malin kommer föja med:). Men vi har bestämt oss för att vara med och buda... Blir spännande! Håll tummarna!
 
I em gjorde jag mina bästa köttbullar ever! Dom blev sååå goda! Sedan gjorde jag oxå en Kycklingpaj, den blev oxå jättegod! Den ska jag ha till matlåda några dagar den här veckan. Gillar man kyckling, curry och banan ska ni verkligen göra den här:
 
Banan och kycklingpaj
1,5 st  sats pajdeg
0,5 st  grillad kyckling
2 st  bananer
3 st  ägg
3 dl  mjölk eller grädde
3 dl  riven ost
2 tsk  curry
 
 GÖR SÅ HÄR
  1.  Förgrädda pajskalet.
  2.  Lägg rensad kyckling i botten.
  3.  Skiva bananerna och lägg ovanpå.
  4.  Vispa ihop ägg, mjölk, curry, salt och peppar. Slå över.
  5.  Lägg riven ost överst
  6. Grädda i mitten av ugnen i ca 40 minuter.
Mumsig!!
 
Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok jag lånade av Sofia igår!
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0