Hemma!

Igår kom vi hem, vi landade 23.15. Vi mellanlandade i Frankfurt. Vi skulle haft ca 50 min där, men planet från Italien blev försenat. Vi var lite oroliga en stund att vi inte skulle hinna med. Men piloten körde på en timme till Frankfurt. Så vi hann precis med. Vi tänkte att väskorna kommer vi nog inte få.. Där hade jag packat ner hemnyckeln.... Smart! Men Dennis (Roberts kusin), som kom och hämtade oss hade en nyckel som han tog med sig. Men vi hade tur, väskorna hann med!!

Sista dagen gick vi i 20 min till ett hotell som heter Le Rocher. Det är svenskägt och tydligen jättemysigt och god mat. Men med vår tur så var det förståss fullbokat... Men hon tipsade om en restaurang, Le Petit, bredvid dom. Så vi gick dit. Där åt vi fondue! Mumsigt! Men det är allt bäst å göra hemma.. Då får man de dipper man vill ha;-). Men det var en mysig kväll! Sen gick vi hem och spelade mig.. Jag vann som vanligt.. noooot!


Idag åt vi denna goda frukosten:


Vi fortsatte i Italienska smaker! Vi hade ju ingenting hemma så i morse tog jag en promenad och handlade. Sååå härligt väder. Nu har vi tagit fram utemöblerna. Sitter i solen med bara linne, underbart! Men fortfarande väldigt kallt på kvällar och nätter. Nu ska jag läsa lite innan jag ska gå å slänga i tvätt! Kanske ska hänga ut den på tork sen, tjohoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0