Attans!

Det var inte vår tur den här gången heller.. Vi levde på hoppet över natten, men när budgivningen satte igång i morse fortsatte de andra två och buda.. Nu är budet 3,525! Så tråkigt att husen ska gå upp så himla mycket varje gång! Men men, det är bara att släppa! 

Nu har jag precis kommit hem från Malin och Vide.. Vide var sådär glad över att se mig idag:(. Men väldigt mysigt och GOD mat!! Fick pressad potatis med lax med pesto, soltorkade tomater, fetaost och créme fraiche på! 

Jag är väldigt trött nu, så jag ska göra mina situps och plankan sen ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och kolla på Homeland! Sjukt bra serie! Kan jag rekommendera! Finns på swefilmer.com. Gratis att kolla på! 

I morgon är det Lucia! Eftersom det är jag som ansvarar för Lucia får jag åka extra tidigt i morgon bitti... Hoppas barnen sjunger fint och jag spelar rätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0