Lov:-)

Shit nu har vi lov i en vecka! Har inte fattat det än.. Jag åker till Norge på tisdag, jobbar där onsdag-söndag. Bor hos min au pair-familj. Ska bli så kul att träffa dom, jättelängesedan jag var där nu!

Hade en bra dag på jobbet trots att Jenny var sjuk idag oxå. Alla 27 var där idag för vi skulle ha klassfest:-). Dom hade med sig godis, chips mm som vi dukade upp i gympan så dansade och lekte vi. Dom hade så kul!

Efter jobbet blev det vila, var trött! Sen en promenad, gick förbi Malin med produkter. Var där i ca en kvart och Vide skrattade heela tiden, såå go!!! På vägen hem köpte jag med tapas hem, mumsigt!




Robert känner sig dålig.. Febrig och ont i halsen. Vi hade bestämt att Malin och Sofia m familjer skulle komma hit i morgon kväll, men vi fick ställa in det så han inte smittar ner de små. Så synd! Så vi har haft en kväll i soffan. Såg på spåret och Skyfall. Jag somnade som vanligt, tyckte inte den va så bra.. Brukar gilla Bond annars. Nu har vi även sett klart på säsong 2 av The killing, bra serie som sagt! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0