Spa!

Nu var det några dagar sedan.. I onsdags var jag på återkontroll hos gyn med cellprovet. Fyy vad det är obehagligt att ligga i den stolen och speciellt när det är en man som gör det.. Han kollade jättelänge och tog några prover. Han såg lite förändringar så han hör av sig om proverna visar nåt. Annars ska jag tillbaka om ett år. Jag var även hos en arbetskamrat, Ulla-Carin och hade Mary Kay där. Det var kul!

I torsdags lagade jag vår andra rätt i matkassen.


Det var kycklingfilé med salami, basilika och mozzarella i en tomatsås. Jättegott! Sedan myste jag själv med naturgodis, Robert var på bandy, Sverige-Ryssland.


Igår efter jobbet åkte jag till Emma och Ola som fick lille Linus i torsdags morse. Dom åkte hem redan i torsdags kväll! Allt gick bra, han var jättesöt.


På kvällen åkte jag till Malin och myste med henne och Vide, medans Patrik och Robert var på partaj.

Nu är vi på vann spa! Vi har precis spaat. Nu vilar vi på rummet. Räkmacka blev d t lunch.






Jättefint och mysigt här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0