Lugn slapparhelg.

Igår var jag så sjukt trött hela dagen.. Efter jobbet tog jag mig i kragen och åkte till gymmet med Linda. Har inte kommit igång med träningen efter magsjukan. Har varit så osugen.. Men nu hoppas jag att jag är på g igen.. Fast det känns tyvärr inte så, jag är helt slut.. Efter träningen åkte jag hem och vilade, sen tog vi en sväng med bilen så jag fick testa å köra! Den var supergo att köra. Sen var jag på jättedåligt humör, sur och grinig. Stackars Robert som står ut med mig ibland.. Han fick gå å köpa en kebabtallrik till mig, sen blev det lite bättre när jag fått lite mat. Vi kollade på på spåret och Skavlan. Jag tittade ju även på farmen som jag följer varje dag! Så roligt, vilka människor.. Sedan kollade vi på en film i sängen. Jag låtsades kolla, men i själva värket sov jag igenom hela efter en halvtimme.. Sjukt trött..

Idag släppte Robert av mig i ua innan han fortsatte till Trollhättan. Han skulle träffa några kompisar. Så kommer han den här vägen och hämtar mig i morgon. Nu har jag och mamma vart ute och gått. Jag har ont i luftvägarna när jag andas.. Hoppas nu bara inte jag blir sjuk. Pappa och mamma lagar fiskgratäng, ska bli så gott! Nu kom mor med ett glas vin! Ikväll blir det lugnt och mys framför brasan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0