Trött

Nu börjar ögonen gå i kors, men det har gått väldigt bra idag! Kul att va tillbaks på jobbet igen! Efter eleverna gått hem, dukade jag upp lite Mary Kay produkter i klassrummet. Några av kollegorna kom in och prövade lite, kul! Några tom köpte och bokade klass att ha hemma:). Efter jobbet åkte jag till Malin och Vide. Vide var lika go och glad som vanligt!!! Vill bara ta med han hem;). Hoppas jag får passa honom snart:):)! Malin gjorde en sååå god pastarätt med räkor, spenat, Chili, vitlök, citron, körsbärtomater och spagetti. Jag tog TRE ggr!!! Glömde ta några kort idag..

Nu packar vi för i morgon åker vi till sthlm över helgen! Vi ska bara mysa och ha det skönt där <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0