Hoppat och sprungit!

I tisdags var jag med på ett gympapass som Jenny hade på jobbet när vi slutat! Första gången jag hoppade på över ett år!!!! Kändes jättebra, men visst jag är stel och känner av ryggen såklart, men inte ont på det sättet som innan!!

Igår åkte jag till Uddevalla och hade en Mary Kay kväll hos mammas jobbarkompis Anette. Det kom 8 tanter:-) Dom fick göra fotbad, ansiktsbehandling och lägga en liten make up. Det var skoj! Sen åkte jag till mor och far och fick kvällsmat! När jag åkte hem såg det ut så här på motorvägen

Sjukt! Såg inte vägen på vissa ställen! Tur att det inte finns så mycket snö kvar nu..

Idag har jag tränat på Kålltorps skolas skolgård tillsammans med några på jobbet. Första ggn jag sprang! Blev trött på en sekund... Vi sprang, hoppa indianhopp, armhävningar, plankan mm. Höll på i ca en timme. Jättebra träning, men är heeeeelt slut i kroppen nu, speciellt benen, orkar knappt röra dom.. Vill inte gå upp imorgon;-).

Måste också visa ett suupergott fiskrecept som jag gjorde idag. Jag tog pressad potatis istället för ris, kan verkligen rekommendera detta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0