Myst med solbackebebisar!

Idag hade vi den årliga påsklunchen på jobbet. Efter att barnen gått hem plockar alla fram något som man har haft med sig så att det blir en buffé. Jättegoda pajer, röror, sill, ost, kex, bröd, godis, kakor mm. Så man blev rätt mätt, det var sååå gott!! Då kommer även de som har gått i pension och de som är föräldrarledig. Så Malin, Johanna, Emilia och Sofia kom med deras småttingar! Jag kunde ju såklart inte hålla mig borta från dom<3.

Efter jobbet skulle jag och Linda tränat body step och pump. Men stepen blev inställd så det blev bara pump. Men det räckte, den här releasen var tuff!! Jag stod bakom Casper i Arvingarna:-). Han brukar va på det passet.



Nu ser vädret väldigt bra ut i Champoluc, dit vi ska på fredag och åka skidor:-). Ska bli sååå härligt!

Ligger i sängen och ska läsa en stund, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0