Rättarhelg!

Jag är med i gruppen som rättar nationella prov på skolan varje år. Nu hade sexorna gjort mattedelarna. Så jag har laddat för att sitta en hel del med detta i helgen, tar sin tid! Gick upp klockan 8 i morse och började rätta prov. Har suttit här sedan dess, förutom 1,5 timme då jag var ute och sprang med Robert. Vi sprang runt Härlanda tjärn. Stannade lite på utegymmet och gjorde lite styrka där. Jag höll på och dö när jag sprang, det var sååååå jobbigt! Det var ju första gången på ca 3 år som jag sprang... Men trodde inte att det skulle vara så fruktansvärt;).. Höll ändå ett väldigt lugnt tempo. Men det var bra att Robert var med, hade han inte varit med hade jag gått flera ggr. I slutet sa jag till honom att han kunde springa iväg, vad gjorde jag då, tro? Jo gick med en gång;).. Men nu är det i alla fall avklarat!
 
Igår efter jobbet var jag hos Emma och Ola. Ola åkte och jobbade vid 17, så jag hjälpte Emma med barnen. Det är tufft och va tvåbarnsmamma;)! Men jag tycker det är så mysigt och vara där! Sedan skulle jag och Robert äta skaldjur, men det var alldeles för dyrt, så det blev, sill, potatis, lax mm. Igår var det äntligen final i Farmen, blev precis som jag ville:)! Erik vann.
 
Nä nu ska jag fortsätta en stund till! Ikväll blir det ut och äta på Michelangelo här bort. Den finns med i Enjoyhäftet, så det blir billigt och bra!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0