Fest!

Hade jättemysigt hos Sofia och Melvin! Passade även Linus så att Emma kunde ta hand om sjuka Nora och kunde åka och köpa markiser utan Linus. Han är bra go, men är lite gnällig ibland;-). Men det gör inte mig nåt! Bara mysigt:-). Vi grillade till lunch! Så gott!! Blev dock inte så mycket sol, kom massa moln:-(.



Glada Linus:-D!


Kusinlek!

Sedan åkte jag till min nya kollega, Jenny, Malins syster. Hon bor i Floda. Jenny som jag jobbar med nu vill vara kvar på lågstadiet och jag vill följa med våra upp till mellanstadiet. Så det ska bli jättekul att jobba med Malins syster!! Vi pratade lite om hösten och beställde böcker.

När jag kom hem bestämde vi att vi skulle åka till Trollhättan i morgon istället för idag så jag åkte med Sofia och Max till Ellens födelsedagsfest. God mat och mycket folk, kul! Johanna på jobbet var där med sina barn. Alfons, hennes äldsta ville sitta och mysa i mitt knä, sååå mysigt<3. Nu har jag precis kommit hem, Robert har cyklat 3 mil. Nu blir det nog film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0